poniedziałek, 9 października 2017

My Favorite Nightmare...

Niczego już nie wiem, rozum straciłem, zero porządku we wszystkim/niczym, na głowie postawione i chyba nawet chciałbym, żeby akurat tak pozostało. Czasami lepiej żyć w absolutnej niewiedzy, bo gdy się ktoś dowie tudzież przejrzy na oczy, klapki mu spadną z oczu, to zwyczajnie może być tej osobie jakoś przykro oraz co najmniej dziwnie. Ciężko całe zagadnienie wytłumaczyć, ponieważ często jest ono niewidoczne, obojętnie daleko czy blisko znajduje się obserwujący.
foto: demotywatory.pl
www.youtube.com/#Original
www.youtube.com/#ClubMix

6 komentarzy:

  1. tak mi się jakoś skojarzyło... https://www.youtube.com/watch?v=J0VkPDPGf8s , najważniejsze to wiedzieć, czego się chce dla samego siebie i czy to co stoi na głowie nam odpowiada, bo jeśli tak to "oni mogą panu majstrowi skoczyć tam, gdzie pan może pana majstra w dupę pocałować" ;) że tak polecę cytatą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może sprawdź możliwości powrotu do Monthy Pythonowa?

      Usuń
    2. ok ok :) i tak nieustająco trzymam kciuki :)

      Usuń
  2. Jeśli tego właśnie potrzebujesz to... idź amigo:) Może spojrzenie z innej perspektywy pomoże Ci to wszystko uporządkować, dowiedzieć się czy to Ci odpowiada tak do końca czy jednak nie... Ja zawsze Ci sprzyjam:)
    Bonne chance mon ami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że im bardziej będziesz szukał tego sensu, tym bardziej on będzie uciekał. Z czasem, przy szklance herbaty, kawy czy czegoś mocniejszego, przyjdzie sam, popuka Cię z ramię i powie: "Stary, jestem tutaj. To ja jestem właśnie sensem. Jednak jestem tylko częścią pewnej całości. Reszta przyjdzie we właściwym czasie. Nie szukaj nas na siłę. Rób swoje. My Cię sami znajdziemy".
    Oczywiście możesz to uznać za totalny bullshit, ale w moim przypadku się sprawdza. Przestaje szukać, bo oprócz wspomnień i wyimaginowanych dialogów, nic mi to nie daje. A stąd jest bardzo krótka droga do niepotrzebnego nakręcania się.

    Pozdr!

    OdpowiedzUsuń
  4. "Ignorance is bliss" mówią, ale nie wiem, czy to aby na pewno dla nas takie korzystne. Szukaj tego sensu, a może i on znajdzie Ciebie pierwszy. Nigdy nie wiadomo. Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń